• Str. Tepes Voda nr. 89, intrarea Borangicului, sector 2, Bucuresti
  • 037 151 50 50
  • office@oralix.ro
  • Sănătatea dentară, pe primul loc în 2018: 10 obiceiuri bune pe care le adoptăm în noul an

    Sănătatea dentară, pe primul loc în 2018: 10 obiceiuri bune pe care le adoptăm în noul an

    Produsele cosmetice te pot ajuta sa ai un look cool, îți pot scoate în evidență zâmbetul, dar dacă ai probleme dentare tot efortul e în zadar. Zâmbetul tău nu va mai fi acela plin de vitalitate și umor care să te facă să fii în atenția tuturor.

    Ca în orice domeniu legat de sănătate, a preveni este mai important și mai simplu decât a trata o problemă creată. Pentru a avea dinți sănătoși e nevoie să îi îngrijești toată viața, și chiar dacă moștenirea genetică v-a ajutat și aveți dinți frumoși, e bine să aveți grijă de ei în fiecare zi.

    1. Nu merge la culcare fără să te speli pe dinți

    Nu este un secret faptul că recomandarea generală este de a peria dinții de cel puțin două ori pe zi. Cu toate acestea, mulți continuă să neglijeze spălatul dinților înainte de culcare. Dar, periajul înainte de culcare te scapă de microbi și de placa care se acumulează pe tot parcursul zilei.

    Folosiți o periuță de dinți cu peri moi, rotunjiți la capete și cu un cap destul de mic, pentru a ajunge în toate părțile gurii, cum sunt cele precum Periuța de dinți VITIS Medium Access, Periuța electrică Oral-B Advance Power DB4010 sau Periuța dinți sonică GTS2000 Dr.Mayer.sanatatea dentara oralix

    2. Periază dinții în mod corespunzător

    Modul în care periem dinții este foarte important. Ia-ți timp, deplasează periuța de dinți în mișcari blânde și circulare, pentru a se elimina placa. Placa neeliminată se poate întari, ceea ce duce la acumularea de tartru și gingivită, afecțiuni gingivale precoce.

    Alegerea unei paste de dinți eficiente și specifică nevoilor existente este foarte importantă.

    3. Nu neglija limba

    Pot aparea, de asemenea, acumulări bacteriene pe limbă. Nu numai că acest lucru poate duce la un miros neplăcut în gură, dar poate determina și alte probleme de sănătate orală. Periază ușor limba de fiecare dată când te speli pe dinți.

    Pentru aceasta schimbare în 2018 există periuțe speciale de tipul Periuțe pentru curățarea limbii Halita Tongue Cleaner blister Dentaid.

    4. Folosește ața dentară pentru spațiile interdentare

    Mulți dintre cei care periază regulat dinții, neglijează ața dentară. Folosirea aței dentare nu este doar pentru a elimina acele bucăți mici de mâncare, care ar putea rămâne blocate între dinți. Este o modalitate reală de a stimula gingiile, de a reduce placa și a ajuta la micșorarea inflamației în zona respectivă. Este suficientă folosirea aței dentare o dată pe zi, pentru a culege aceste beneficii.

    5. Nu lăsa dificultațile utilizarii aței dentare să te oprească

    Folosirea aței dentare poate fi dificilă, mai ales pentru copiii mici și adulții în vârstă, cu artrită. Mai degrabă, decât să renunți la folosirea aței dentare, uită-te după aparate care preiau rolul aței dentare. Dușurile dentare curăță cu ușurință spațiile interdentare cele mai dificile și sunt ușor de utilizat.

    6. Ia în considerare apa de gură

    Sunt multe reclame în care se spune că apa de gură este necesară pentru o bună sănătate orală, dar mulți oameni nu folosesc apa de gură, deoarece nu știu cum funcționează. Apa de gură ajută în trei moduri, reducând cantitatea de acid din gură, curățând zonele greu periabile dintre și în jurul gingiilor și remineralizând dinții.

    Apa de gură este un instrument auxiliar care ajută la echilibrarea lucrurilor. În cazul copiilor și a persoanelor în vârstă, precum și în cazul în care capacitatea de a peria dinții și de a folosi ața dentară nu pot fi realizate la modul ideal, apa de gură este deosebit de utilă.

    Dușurile dentare pot folosi apă cu pănă la 20% amestec cu apă de gură, depinzând de sfatul medicului stomatolog.

    7. Bea mai multă apă

    Apa continuă să fie cea mai bună băutură pentru starea generală de sănătate și aceasta include și sănătatea orală. Ca o regulă de sănătate generală, după fiecare masă este bine să bei apă potabilă, simplă și curată. Acest obicei poate ajuta la micșorarea unora dintre efectele negative ale alimentelor și a băuturilor care sunt lipicioase și acide.sanatatea dentara oralix

    8. Mănâncă fructe și legume tari

    Gata pentru consum, produsele alimentare sunt convenabile, dar, probabil, nu atât de mult atunci când vine vorba de dinți. Mănâncă fructe și legume proaspete și tari deoarece acestea conțin mai multe fibre sănătoase și, totodată, sunt cea mai bună alegere pentru dinți.

    9. Limitează alimentele dulci și acide

    În cele din urmă, zahărul care provine din consumul alimentelor dulci și zaharoase, se transformă în acizi în gură, care pot eroda smalțul dinților. Acești acizi sunt cei care duc la apariția cariilor dentare. Fructele acide și cafeaua pot, de asemenea, ataca smalțul dinților. Nu trebuie să eviți în totalitate astfel de alimente, dar este bine să ții cont.

    10. Programează-te la medicul dentist de cel putin două ori pe an

    Propriile obiceiuri de zi cu zi sunt cruciale pentru starea generală de sănătate orală. Cu toate acestea, chiar și cei mai conștiincioși în periatul dinților au nevoie să facă, în mod periodic, o vizită la medicul dentist.

    Recomandarea generală este ca minimum de două ori pe an să consulți medicul stomatolog pentru controale și curățări dentare. Nu doar faptul că un dentist poate elimina tartrul de pe dinți, dar acesta se va uita să identifice posibile carii și potențiale probleme, și să ofere soluții de tratament.

    Un an nou este un început și la orice început aveți posibilitatea să vă ordonați prioritățile.

    Faceți din 2018 anul fără probleme dentare noi, anul în care încercați să adoptați obiceiuri bune și să faceți mici schimbări pentru a acorda îngrijirii dentare mai multă atenție.

    Adauga comentariu →

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × cinci =

Photostream